BLUEASIA
Q&A
  • >
  • CUSTOMER
  • >
  • Q&A
Q&A

ห่านทองคำรองเท้าผ้าใบ DB ซูเปอร์สตาในหนังและเรืองแสงนีออนสไลด์ดาวรองเท…

페이지 정보

작성자 Martha 작성일23-09-24 03:59 조회20회 댓글0건

본문

Uansett sportsbegivenheten, elsker amerikanerne å se på. Vi har blitt profesjonelle seere. Det overrasker meg at noen ikke har kommet seg rundt for å sette sammen et TV-show for profesjonelle watchers. Vi kan alle se på at disse menneskene får priser for å se på dyktighet. Jeg vet at jeg ville se.

Å se er blitt en slik lidenskap at vi tar alt på denne måten - til og med daglig mosjon. Denne uken våknet jeg rundt tre om morgenen. Av en eller annen grunn kunne jeg ikke sove, så jeg så påen liten TV. Til min overraskelse løp flere treningsprogrammer. Når jeg sier å løpe, mener jeg å kjøre.

Hvem i sitt rette sinn er oppe på denne fryktelige timen Golden Goose Deluxe Brand Super Stjerne Sneakers Mørk Lilla Og Sølvtone Læder Sølv Sneakers ser på å trene programmer? Jeg vet at jeg ikke er i mitt rette sinn kl. 3.00. Hvor mye trening kan en person få se på TV med en kopp kaffe i den ene hånden og en sviske i den andre? Takk Gud for fjernkontrollen kontroll. Den mest trening jeg får er å surfe på kanalene.

Denne besettelsen med å se sport kom hjem tilJeg ikke lenge siden. Vår barnebarn nådde nylig den fantastiske alderen som kvalifiserte ham til Pee Wee Baseball League. Det er utrolig hvor fort tiden flyr når du prøver å se din Ps og Qs. Jeg kan ikke forestille meg hvor fort det ville gå hvis jeg så på resten av alfabetet.

Etter flere uker med intens Pee Wee trening, barna var klare for sitt første spill. Min kone og jeg omorganiserte vår tidsplan slik at vi kunne være der. Hva en spenning for oss å se ham spille hans første spill.

Barnebarn har mulighet til å få besteforeldre til å gjøre ting de ikke har gjort i år, og derfor er besteforeldre en endeløs tilførsel av godteri. En god sving fortjener en lollipop.

Flere ting overrasket meg på Pee Wee-spillet. Det første var størrelsen på spillerne.

Da spillet startet, la jeg merke til en hjelm med sko, gikk til hjemmeplad, og drømte en flaggermus. Tenk deg min overraskelse for ห่านทองคำรองเท้าผ้าใบ DB ซูเปอร์สตาในหนังและเรืองแสงนีออนสไลด์ดาวรองเท้าผ้าใบ Golde ห่าน å oppdage en ekte spiller under all den hjelmen.

Det begynte da på meg bare hvorfor de kalteJeg er Pee Wee baseball. Det er en annen grunn, men jeg kan ikke fortelle det akkurat nå, og det skjedde flere ganger.

Min største overraskelse ventet meg i blekkerne. Da vi først ankom, la jeg merke til at blekkerne var fylt med folk. Min kone og jeg hadde litt problemer med å finne et sted å sitte slik at vi kunne få et godt syn på barnebarnet vårt.

Før kampen startet, fikk jeg anledning til å sjekke ut folkene i blekkerne. En av mine hobbyer ser på folk. Jeg prøver å gjette hvem thei er og hvor de er fra, og hva de lever for.

Samlet sett så de ut som en vanlig gruppe mennesker med ikke en rakettforsker blant dem. Jeg slo meg inn for en hyggelig ettermiddag med å se min barnebarn spille ball. Da ropte en trener, 'La oss spille ball!'

Denne enkle setningen utløste noen fantastiske minner. Da jeg var barn, hadde vi ikke luksusen til et ekte baseballfelt. Hvis vi ønsket å spille ball vi konfiskerte en tom masse, eller hjørnet av en ku-beiteSistnevnte, jeg kan ikke fortelle deg hva vi brukte for baser. Det er nok å si at ingen gled inn i tredje base med vilje.

I disse dager hadde vårt primære mål det å ha det gøy. Vi kom sammen, delt inn i to lag og spilt ball.

En person som alltid spilte, var Larry. Vi måtte la ham spille selv om han var forferdelig. Han eide det eneste baseballet i nabolaget.

Jeg husker en året alt vi hadde var en kostespiss for en flaggermus. Du vet at du er en god smør når du kan lage en dobbel med abroomstick.

Når treneren ropte, skjedde det noe i blekkerne. Jeg kunne ikke sette fingeren på den på den tiden (to ble stilt i ørene mine), men det var en klar forandring med tilskuerne.

Før kampen startet, syntes kvinnen som satt ved siden av meg som en rolig, fornuftig mor som støtter sin sønn på ballfeltet. Gutt, ble jeg overrasket. Like før mine øyne ble hun til en rasende fanatiker på randen av å bli en lunatisk.

Jeg vil innrømme at jeg ikke var opp til fartmed spillets regler. Heldigvis var hun villig til å fylle meg inn på de finere aspektene. Hun visste mer om hva som skjedde på banen enn noen av trenerne.

Faktisk var hun godt kjent med alle trenerne og kjente hovedtrenerens arv ganske bra, og henviste til sin mor en litt oftere enn passet meg.

Fra utsiktspunktet til sitt blekersted hadde hun en fantastisk utsikt over hele spillet og gav generøst denne informasjonen med de på pleggingsfelt. Ingen spiller traff seg opp til platen uten fordelen av instruksjonen hennes.

Tilskuere er viktige for baseball og enhver annen sport. Bibelen forteller oss selv hvor ห่านทองคำรองเท้าผ้าใบ DB ซูเปอร์สตาในหนังและเรืองแสงนีออนสไลด์ดาวรองเท้าผ้าใบ Golde ห่าน viktige tilskuere er i vårt åndelige liv.

Bibelen sier: 'Derfor ser vi også om med en så stor vitnesjikt, la oss legge til side hver eneste vekt og synden som så lett besatt oss, og la oss løpe med tålmodighet den rase som er satt foran oss. ' (Hebreerne 12: 1 KJV.)

Å vite at noen ser på, holder oss på toppen av spillet.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

BLUEASIA Co. Ltd. Business Registration Number: 190-81-00020    /    TEL: +82-2-6959-3882 Fax: +82-2-6455-5562    /    E-mail: blueasia0227@daum.net
Copyright by BLUEASIA. All Rights Reserved.